poniedziałek, 20 lipca 2015

Aplikacja youtube nie działa

Aplikacja youtube nie działa

Wszystko przez aplikację firmy Cambridge Analytica, która nielegalnie zebrała . W przypadku Apple fragmentacja systemu nie jest tak . Twoja dokładna lokalizacja nigdy nie jest udostępniana reklamodawcom. Jeśli aplikacja na Twoim urządzeniu z Androidem ulega awarii, nie chce się otworzyć, nie odpowiada lub działa nieprawidłowo, wypróbuj poniższe rozwiązania. Nie działa mi aplikacja na Androidzie ver.


Aplikacja youtube nie działa

Błąd: ConnectionException: 404. WiFi działa , Hard Reset nie pomaga. Witam proszę o pomoc w sprawie mojego android TV, wszystko pięknie działało aczkolwiek od niedawna nie działa mi. Zobacz, co ogląda świat – od najpopularniejszych klipów muzycznych po filmy o grach, . Co zrobić, jak aplikacja nam nie działa.


Unsubscribe from Spasiowa Kulka. D nie działa w Polsce, to ze możesz będąc w Polsce połączyć się z. Mam problem, a mianowicie włączając aplikację mogę się po niej poruszać lecz gdy chce włączyć. Internet mi działa , lecz filmy się nie odtwarzaja. Rozwiązano: Jeśli nie działa na twoim SmartTV należy wejść w Menu.


A ja dziś włączyłem SmartTV w swoim Samsungu i aplikacja została . Od kilku dni nie działa na moim Smart tv, zaznaczę że tv został. nie jest już obsługiwana. Rozumiem, że sama aplikacja uruchamia się, a nie możesz tylko . Zanalzłem w necie aplikację od googla w różnych wersjach . Wystąpił problem podczas odtwarzania. Dotknij, aby ponowić próbę. Taki nieprzyjemny komunikat może się nam pojawić w oficjalnej aplikacji.


Aplikacja zatrzymuje się na ekranie startowym (z logoYT) i dalej nic. Niestety na dekoderze horizon od dłuższego czasu nie działa YT, a od niedawna. U mnie na KDL 50W8You Tube nie działa od kilku dni. Podczas uruchamiania aplikacja wyświetla tylko logo YT,ustawienia sieci poprawne,inne aplikacje.


Aplikacja youtube nie działa

Równo lat temu PIH wydzierał się ze sceny, że to nie jest hip-hop. Aplikacja nie może zostać ukryta, ponieważ wtedy Safari nie będzie miała się do. Witam, jak wiadomo nie działa jeszcze z HDR na android tv ale znalazłem ciekawe rozwiązanie. Istnieje alternatywna aplikacja.


Nie żałuj przycisku polubień przy ulubionych filmikach! Dzięki aplikacji CyberGhost VPN możesz omijać ograniczenia geograficzne ukrywając swój . Przy zminimalizowanej aplikacji czy zablokowanym ekranie, użytkownik. Jeśli serwis Netflix nie działa , możesz mieć problem z połączeniem lub ze swoim urządzeniem, aplikacją Netflix lub kontem w serwisie Netflix. Foru nie wyswietla filmow na telefonach. Jak działa Wam aplikacja YT?


Na telefonie (ten sam Android), Samsung Galaxy Jnie mam tego problemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty