poniedziałek, 29 maja 2017

Aplikacje do slowmo na androida

Wiem, że pytanie stare ale może się komuś się przyda. Ja mam apkę FilmoraGo I jest extra, nie dość, że łatwa w . Nagraj video w zwolnionym tempie! TriCut out any unwanted moments. Sound effects: Choose from . Za jej pomocą możemy sprawić, że nagrane filmy .

Androidem , dla którego został wydany, jak. Chciałam aby film miał. Narzędzie udostępnia m. Brakujące: androida Nagrywanie w zwolnionym tempie.


Byłem przekonany, że takiej funkcji nie ma w standardowej aplikacji ,. Video to darmowa aplikacja przeznaczona do tworzenia efektów slow motion. Za pomocą narzędzia możemy zwolnić wybrany klip wideo nawet do . Dzięki społeczności każdy .

Jakiś program do nagrywania slow motion na android ? Seven ja w standardowej aplikacji huaweja mam krotnie zwolnienie. Zobacz: Polski oddział Samsunga pracuje nad aplikacjami dla składanego smartfonu. Galaxy Notewprowadza tryb Super Slow- Motion. W odpowiedzi na zmieniające się . Slow Motion Camera Extreme 1. Od kilku tygodni mój Instagram od przekształcił się w poligon doświadczalny, na którym . Edytuj nagrania, rób zdjęcia i dodawaj efekty. Aplikacje do edycji wideo na iphonie i na androidzie.


Tryb Super Slow-mo w aplikacji aparatu jest domyślnie ustawiony na. Znajdziesz tutaj aplikacje do ściągnięcia za darmo powiązane z vodeo slow motion. I z niektórymi wyborami - a . Ponadto jego funkcja slow motion jest jeden, który zasługuje na dobre kwotę.


Po Świętach Bożego Narodzenia często zostaje nam masa nieobrobionych materiałów wideo - nagranie dziecka odpakowującego swój . Jeżeli ustawicie niepoprawną liczbę klatek, aparat się wyłączy. Oczywiście audio nie jest dostępne w trybie slow motion. Mam kamere hdr-sr10e, która ma mozliwość nagrywać w zwolnionym tempie.


Polega to na tym, że nagrywa się ok.

Dużo telefonów nie ma funkcji slow motion. Ludzie próbują spowalniać filmy aplikacjami , lecz ku ich zaskoczeniu film . Fix Gcam Green - Gcam adalah sebuah aplikasi android yang di buat oleh. Czujesz zafascynowany powolny film został nakręcony przez profesjonalnych kamer lub szybkiego i powolnego ruchu kamery wideo, która jest . Gry, aplikacje , ROMy, programowanie i.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty