środa, 31 maja 2017

Olx nie działa na chrome

Olx nie działa na chrome

Gdy dodawanie zdjęć przy pomocy niebieskich kwadratów z funkcji Dodaj zdjęcie nie funkcjonuje tak jak powinno, możesz: skorzystać z prostszego formularza . Błąd wyskakuje tylko przy włączaniu tylko tej strony ( olx.pl). W takim razie nie jest to problem po stronie Chrome lecz po stronie portalu. Więcej wyników z support. Bieżące problemy i awarie dla OLX. Tutaj zobaczysz co się dzieje.


Olx nie działa na chrome

Dzisiaj użytkownicy OLX zamiast strony z ogłoszeniami dostają informację o… aktualizacji. Serwis nie podał żadnych szczegółów. Avast i AVG znikają z Chrome Web Store.


Mam uBlocka i ghostery. Czy tylko mi dzis nie dziala OLX ? Użytkownicy popularnego serwisu ogłoszeniowego OLX nie mają. W innych przeglądarkach wszystkie strony OLX działają super. Za pomocą aplikacji OLX sprzedasz i kupisz w okolicy wszystko, co chcesz. Nasza mobilna aplikacja pomieści wszystkie ogłoszenia!


Przeczytaj artykuł o OLX ( nie Allegro, nie Amazon, nie eBay). Na windowsie na chrome działa , na Operze nie działa. Cześć, Od około dni mam problem z wyświetlaniem tych stron na PC (na telefonie działa normalnie).


Możecie doradzić co zrobić? Gdy przeglądam stronę olx to nie chce mi się wyświetlić numer telefonu W Operze. Nie wszystkie strony mi się ładują poprawnie w chrome czyli brakuje.


Olx nie działa na chrome

Jeśli strona nie działa w innej przeglądarce, sprawdź . Dzisiaj wymieniłem telefon i nie działa część stron www oraz usług. Nie działa Mbank, OLX , ale np. Od kilkunastu dni jak używam wifi działa mi tylko fb, messenger i olx. To nie jest problem tylko z …. Raczej takie coś bym proponował przy przeglądarce z której korzystasz (pewnie Chrome ). Olx od kilku dni nic nie zroibło. Przejmowanie kont to nie jedyne problemy OLX …. Działamy też w sprawie „5Bad Gateway”.


Na przykła osadzone filmy nie wyświetlą się, jeśli są hostowane na innej. Jeśli tylko jedna podstrona nie działa , możesz usunąć dane . Co ciekawe nawet nie w chromie którego używam. Gdzie się zmienia takie ustawienia?


Nie po to mam aplikacje Allegro czy OLX żeby ogłoszenia z tych serwisów przeglądać. Tak jak pokazałeś na filmiku u mnie też działa. Jeśli do tej pory logowałeś się do konta OLX korzystając z mechanizmu logowanie Allegro , to powinieneś wiedzieć że opcja ta nie jest już . Jeśli to nie działa , to wchodzimy do ustawień telefonu, następnie wybieramy aplikacje i dotykamy nazwy programu, który sprawia nam kłopoty.


OLX podkreśla również, by nie wierzyć w przesłany skan dowodu osobistego. Do zwabienia ofiar używają OLX , a płatność ma dotyczyć usługi Paczkomatów. Link do blika nie działa , aktywne są tylko fałszywe panele logowania. Chrome wprost zapewnia, że ta strona jest „Bezpieczna” i to zapewne . Chrome (ponieważ Edge jeszcze nie obsługuje PWA) a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty